Home Contact

Huishoudelijk Verzorger (m/v), leeftijd vanaf 23 jaar (dagen en tijden waarop u werkt, in overleg).

Wilt u graag iets betekenen voor anderen en heeft u wekelijks op vaste dagen en tijden enkele uren beschikbaar? Is werken in bijvoorbeeld Leiden, Leiderdorp of Oegstgeest geen probleem?
Werken bij Sparkles Thuiszorg is werken bij een organisatie die betrouwbaarheid, kwaliteit en het nakomen van afspraken erg belangrijk vindt. Weer of geen weer. U ook?

Interesse? Bel ons en bespreek de mogelijkheden. We zijn bereikbaar op 071 - 4088439.

Eisen: sterke betrokkenheid bij de zorg, goed Nederlands sprekend, flexibel en liefst ervaring.

“De thuiszorg, is dat niets voor jou?”

Het is leuk in de thuiszorg. Lees maar wat Linda erover zegt:

Enkele vrienden maakten al schoon bij mensen thuis en ze vonden het
ook wat voor mij. Daarom heb ik de afgelopen zomer bij Sparkles Thuiszorg gewerkt.

Het is een flexibele baan en prima te combineren met andere bezigheden.
Bovendien hebben de mensen van Sparkles hart voor hun werk. Ze zijn heel vriendelijk en staan altijd klaar om ondersteuning te bieden. En een duur abonnement bij de sportschool? Niet nodig. Laatst stond in de krant dat schoonmaken gezien kan worden als fitness. Je bent lekker aan de slag bij mensen thuis. Tijdens een kopje koffie luister je naar hun verhaal. Iedere cliënt is uniek. Het ontmoeten van al die verschillende mensen met elk hun eigen verhaal maakt het werk bijzonder. En je kunt op een eenvoudige manier iets voor iemand betekenen. Want een opgeruimd huis, geeft een opgeruimd humeur".

Home Thuiszorg Werkwijze Onze mensen Ons doel Cliënteninformatie Vacatures Contact